English
Nederlands, met frietjes en stoofvleessaus.

Jetair Creative

Naar de zon met TUI

De Duitse reisgroep Tui brengt al zijn Europese merken samen onder de naam Tui. Dat betekent dat in België in 2016 Jetair omgevormd wordt tot Tui. Parallel met de Memory Game (zie eerder in dit portfolio) ontwikkelde Sevendge een succesvolle applicatie waar deelnemers foto’s konden uploaden waar op gestemd kon worden.

Jetair wordt TUI

Op de foto moest ‘TUI’ op een creatieve manier in beeld gebracht worden. Uit de inzendingen koos een jury de 10 origineelste foto’s. Dit was meteen de start van de votingfase: iedereen kon stemmen op de geselecteerde foto’s. De foto met de meeste stemmen wint de wedstrijd. Bij het voten ontwikkelde Sevendge een degelijke controle om valsspelers er te ontmoedigen. Zo kon Sevenedge een volledig cleane top 10 garanderen!

Volledig responsive design

De Creative Game is net als de Memory volledig responsive ontworpen in HTML5. Met een snuifje Sevenedge is dit spel zo goed als hackproof tot grote tevredenheid van TUI. De Creative Game is samen met de Memory Game een belangrijke component in de marketingstrategie rond de naamswijziging van Jetair naar TUI.

Jetair wordt TUI

Volledig responsive design

 

 

Upload, share, vote & maak kans op de hoofdprijs!